Jeśli już wybieramy koszulki jako gadżet reklamowy, który będzie docierał do konkretnej grupy odbiorców, to powinniśmy starać się dostosować do ich warunków. Nie chcemy ich przecież obdarować koszulkami, które nie będą na nich pasować. Taka reklama mogłaby nie być przez nich dobrze odczytana, dlatego warto się lepiej postarać. Jest to możliwe, jeśli dobierzemy na koszulki reklamowe przynajmniej 3 najbardziej popularne wymiary.
Nie powinniśmy także zapominać o właściwym dostosowaniu koszulek do określonej płci. Lepsze jest wyznaczenie koszulek reklamowych dla mężczyzn i kobiet, dzięki czemu będą na nich jeszcze lepiej pasować. Duże możliwości oferuje jeszcze dalszy projekt całej reklamy, który pojawi się w takim miejscu. Może on zostać stworzony w taki sposób, logo i hasło reklamowe, że Koszulki reklamowe będą wydawać się jeszcze bardziej interesujące.
Poza takimi staraniami warto jest zadecydować, w jaki sposób będziemy docierać z koszulkami reklamowymi do naszych stałych czy nowych klientów. W wypadku zapewnienia takiego podarunku pracownikom wystarczy pozwolić sobie na ich wręczenie przy najbliższej okazji. Natomiast warto jest wtedy zachęcić takie osoby, aby pozwoliły sobie na noszenie takich koszulek. Nie uczynimy tego słownie, lecz zapewniając im Koszulki reklamowe, które wydadzą się im praktyczne. Jedynie w taki sposób będziemy mogli osiągnąć sukces w tworzeniu takiej kampanii reklamowej.